20.06.07

Lõpetamised !

Esimene lõpetamine, kus käisin oli Kertu oma. Koos Ukuga läksime sadalasse,bussiga:D Valisime aulas koha,et oleks hea pildistada. Aktus oli iseenesest väga armas,ei olnud väga pikk ega tüütu. Sadala ansambel laulis kaks lugu ja Kertu laulis üksinda ka ühe loo. Samuti oli olemas päris orkester,kus mängisid Johanna,vennad Sakritsad(Karl,Tanel), Simon,Jesse. Hästi südamliku ja ilusa kõne pidas üheksandike algklasside õpetaja,kes rääkis nende seiklustest algklassides. Selle meenutuse ajal hakkasid hästi paljud nutma,seal hulgas Tiina ja Kertu. Me Ukuga naersime peaaegu terve aktuse aja ja lehvitasime Kertule ja Tiinale,selleks,et nad naerataksid:D Lillede andmise ajal tahtsin ma Kertule kingituse ka üle anda,aga ta saatis mu pikalt:D Õues oli pildistamine,kus ma olin enamuste piltide fotograafiks,Uku aitas ka:D Igatahes ma sain kokku 364 pilti,päris palju:D Kõik pildid tehtud, läksime Kertu juurde sööma ja pralletama. Me Ukuga rääkisime sellise toreda aktsendiga koguaeg ja Keru küsis meilt,kust sellised tulevad:D Igatahes sai ääretult palju süüa:D Õhtul läks uku koju ja me läksime Kertuga üle ja hullasime niisama:D Mina olin msn´is ja suhtlesin Taneliga. Vahepeal võitlesime Kertuga klaviatuuri pärast:D Igatahes pärast pesus käiku läksime varsti magama,mingi poole kolme aeg:D Lühidalt saigi lõpetamine ja sellele järgnev kirjeldatud:D

Kommentaare ei ole: