21.01.09

The Secret


Kõik, kes mu blogi loevad(võib-olla,et seda ei loegi keegi), siis ma teatan teile,et maailma kõige kõige inspireerivam dokumentaalfilm on The Secret. Filmi sõnum on ülimalt lihtne. Kõik, mida inimene mõtleb tuleb talle tagasi ehk tuleb mõelda asju mida sa tahad,et sul oleks mitte seda, mida sa ei taha ,et juhtuks või oleks. Igatahes tuleb vältida sõna ei,sest negatiivsus sünnitab negatiivsust. Mõelge,kui palju te ütlete igapäev selliseid väljendeid,et ma ei saa,ei taha,ei suuda, ei viitsi... Visualiseerige seda,mida te soovite saavutada või omada ja mingi aja pärast see on teil olemas. Täna,pärast filmi vaatamist, olen ma absoluutselt positiivsust täis. Maailmas on võimalik kõike saavutada. Isegi füüsikud räägivad selles filmis kaasa. Nad väidavad, et visualiseerides ja endale sisendades ainult positiivsust ja sellist tunnet,et ma suudan,siis tõesti kõik saabki reaalsuseks. Ma seletan arvatavasti väga segaselt, kuid ma ei oska paremini oma vaimustust edasi anda. Lennuõnnetuse üle elanud mees jutustab oma paranemisest, kuigi arstid ütlesid,et ta jääb igavesti elavaks laibaks,suutes vaid oma silmi liigutada. Kuid mõttega,et ma hakkan taas käima, astus mees jõulude ajal välja. Mees,kellel olid 2. ja 3. kaelalüli puru, sai terveks mõttega,et ta suudab. Igatahes, mina leidsin sellest filmist enda jaoks täiesti uue elusuuna,päris tõsiselt. Tundub imelik, et ma nüüd ütlen pärast ühte filmi,et ma olen muutunud ja teinud kannapöörde positiivsusse,kui tõesti nii see on. The Secret andis nii palju usku iseendasse ja oma mõtte jõusse.
Ma loodan,et keegi loeb mu blogi ja vaatab seda filmi ning avastab enda jaoks ka midagi,mis teda paremaks inimeseks muudab!

3 kommentaari:

Kristiina ütles ...

Mul on kodus see film. Süstib jah positiivsust.

Taavi ütles ...

Ma tahan ka seda näha :D

Kristi. ütles ...

Aga tõmba kuskilt või midagi,see on üks lahedamaid filme maailmas:D